I. PROCEDURA I SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ:


 

1. W celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru produktów z dostępnej oferty sklepu, ich kolorystyki, rozmiarów oraz  ilości poprzez „dodanie” ich do koszyka.

2.  Następnie, w celu realizacji dokonanych zakupów, należy:

  •  prawidłowo wypełnienić dane teleadresowe wraz z poprawnym, istniejącym  adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie można otrzymać  potwierdzienie złożenia zamówienia. 
  •  wybrać  metodę dostawy oraz płatności. 
  •  zaakceptować regulamin sklepu.

 

3. Do momentu zatwierdzenia wyboru produktów przyciskiem „Potwierdzam zamówienie”, użytkownik ma możliwość dokonywania zmian i modyfikacji produktów w zamówieniu oraz danych teleadresowych do wysyłki lub faktury. 

 

4. Po złożeniu przez Klienta zamówienia otrzyma on na stronie sklepu oraz drogą mail-ową informację dotyczącą zamówienia ( ilości produktów, wartości zamówienia, wybranego rodzaju dostawy i płatności, czasu realizacji oraz danych teleadresowych).   Stanowi to potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży zamówionych przez Klienta towarów.

5. Jeśli towaru nie ma na stanie a jest możliwość jego zamówienia - status " na zamówienie do 5 dni roboczych" wysyłamy dodatkowego maila z informacją o dokładnym czasie realizacji, nie dłuższym niż 5 dni.

6.  Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.

 

7. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma SoFlow Anna Solowska  zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

 

8. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.

9. Firma SoFlow Anna Solowska zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w ramach umowy sprzedaży, w przypadku gdy dane teleadresowe Kupującego są niezgodne z prawdą, transakcja nie została zautoryzowana w systemie  elektronicznych dotpay.pl lub płatność za zamówienie nie została uiszczona w określonym czasie.

 


II DOSTAWA I SPOSOBY PŁATNOŚCI:


 

1. W momencie rozpoczęcia realizacji Klient jest informowany o czasie, w którym zamówienie zostanie zrealizowane i wysłane do Klienta  ( uwzględniane są tylko dni robocze).  Termin otrzymania przesyłki to suma czasu realizacji oraz czasu dostawy przewidywanego przez firmę kurierską lub Pocztę Polską.

 

2. Dostawa towaru na terenie Polski odbywa się w sposób określony przez Klienta w zamówieniu (obsługiwane  sposoby dostawy: odbiór osobisty, firma kurierska, paczkomaty Inpost ). 

 

3. Wysyłka towaru za granicę wymaga kontaktu ze sklepem i ustalenia warunków realizacji zamówienia.

 

4. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

  • gotówką przy odbiorze,
  • przelewem bankowym na konto sklepu: 17 1050 1445 1000 0092 0250 0998  ING Bank Śląski S.A.
  • pobranie przy odbiorze
  • w systemie elektornicznym dotpay.pl

schemat płatnosci

 


III ZWROTY, WYMIANA, GWARANCJA:


 

ZWROT:

1. Istnieje możliwość zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, bez podania przyczyny.

 2. Zwracany towar należy odesłać wraz z ksero faktury  w stanie niezmienionym tzn. nie używanym, czystym, niezniszczonym,  z kompletem metek jeśli występują.  Prosimy także o wypełnienie  formularza zwrotu -  do pobranie tutaj 

3. Zwrotu towaru prosimy odsyłać na adres:  

SoFlow Anna Solowska, os. Tysiąclecia 61/39, 31- 610 Kraków

4. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równiej cenie zakupu za pomocą przelewu na rachunek podany przez Konsumenta, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

WYMIANA:

6. Zakupione u nas produkty podlegają wymianie, pod warunkiem, że odsyłany towar jest nieużywany, posiada wszystkie oryginalne metki ( jeśli występują).

7. Zapakowany towar należy odesłać na adres: SoFlow Anna Solowska, os. Tysiąclecia 61/39, 31- 610 Kraków. Prosimy także o wypełnienie  formularza wymiany / zwrotu -  do pobrania tutaj 

8. Po otrzymaniu przez nas przesyłki - w przeciągu kilku dni, wysyłamy zamówiony przez Ciebie produkt.

 

GWARANCJA:

9. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją.

10. W przypadku otrzymania towaru posiadającego wady techniczne lub odkryciu takich wad w trakcie użytkowania, należy odesłać produkt na adres:  

SoFlow Anna Solowska, os. Tysiąclecia 61/39, 31- 610 Kraków

11. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego zwracamy natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.

Prosimy o nie wysyłanie przesyłek "za pobraniem" gdyż nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.

12. W przypadku uzasadnionej reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to juz niemożliwe z powodu wyczerpania zapasów, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje inny, dostępny w sklepie towar do wyboru.