I. PROCEDURA I SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ:


 

1. W celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru produktów z dostępnej oferty sklepu, ich kolorystyki, rozmiarów oraz  ilości poprzez „dodanie” ich do koszyka.

2.  Następnie, w celu realizacji dokonanych zakupów, należy:

  •  prawidłowo wypełnienić dane teleadresowe wraz z poprawnym, istniejącym  adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie można otrzymać  potwierdzienie złożenia zamówienia. 
  •  wybrać  metodę dostawy oraz płatności. 
  •  zaakceptować regulamin sklepu.

 

3. Do momentu zatwierdzenia wyboru produktów przyciskiem „Potwierdzam zamówienie”, użytkownik ma możliwość dokonywania zmian i modyfikacji produktów w zamówieniu oraz danych teleadresowych do wysyłki lub faktury. 

 

4. Po złożeniu przez Klienta zamówienia otrzyma on na stronie sklepu oraz drogą mail-ową informację dotyczącą zamówienia ( ilości produktów, wartości zamówienia, wybranego rodzaju dostawy i płatności, czasu realizacji oraz danych teleadresowych).   Stanowi to potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży zamówionych przez Klienta towarów.

 

5.  Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.

 

6. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma So Flow Anna Solowska  zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

 

7. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.

8. Firma SoFlow Anna Solowska zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w ramach umowy sprzedaży, w przypadku gdy dane teleadresowe Kupującego są niezgodne z prawdą, transakcja nie została zautoryzowana w systemie  elektronicznych dotpay.pl lub płatność za zamówienie nie została uiszczona w określonym czasie.

 


II DOSTAWA I SPOSOBY PŁATNOŚCI:


 

1. W momencie rozpoczęcia realizacji Klient jest informowany o czasie, w którym zamówienie zostanie zrealizowane i wysłane do Klienta  ( uwzględniane są tylko dni robocze).  Termin otrzymania przesyłki to suma czasu realizacji oraz czasu dostawy przewidywanego przez firmę kurierską lub Pocztę Polską.

 

2. Dostawa towaru na terenie Polski odbywa się w sposób określony przez Klienta w zamówieniu (obsługiwane  sposoby dostawy: odbiór osobisty, firma kurierska, Poczta Polska). 

 

3. Wysyłka towaru za granicę wymaga kontaktu ze sklepem i ustalenia warunków realizacji zamówienia.

 

4. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

  • gotówką przy odbiorze,
  • przelewem bankowym na konto sklepu: 17 1050 1445 1000 0092 0250 0998  ING Bank Śląski S.A.
  • pobranie przy odbiorze
  • w systemie elektornicznym dotpay.pl

schemat płatnosci

 


III ZWROTY, WYMIANA, GWARANCJA:


 

ZWROT:

1. Istnieje możliwość zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, bez podania przyczyny.

 2. Zwracany towar należy odesłać wraz kopią paragonu fiskalnego lub ksero faktury  w stanie niezmienionym tzn. nie używanym, czystym, niezniszczonym,  z kompletem metek jeśli występują.  

 

3. Zwrotu towaru prosimy odsyłać na adres:  

SoFlow Anna Solowska, os. Tysiąclecia 61/39, 31- 610 Kraków

4. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równiej cenie zakupu przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

WYMIANA:

6. Zakupione u nas produkty podlegają wymianie, pod warunkiem, że odsyłany towar jest nieużywany, posiada wszystkie oryginalne metki ( jeśli występują).

 

7. Zapakowany towar należy odesłać na adres: SoFlow Anna Solowska, os. Tysiąclecia 61/39, 31- 610 Kraków

 

8. Po otrzymaniu przez nas przesyłki - w przeciągu kilku dni, wysyłamy zamówiony przez Ciebie produkt.

 

GWARANCJA:

9. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją.

 

10. W przypadku otrzymania towaru posiadającego wady techniczne lub odkryciu takich wad w trakcie użytkowania, należy odesłać produkt na adres:  

SoFlow Anna Solowska, os. Tysiąclecia 61/39, 31- 610 Kraków

 

11. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego zwracamy natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.

Prosimy o nie wysyłanie przesyłek "za pobraniem" gdyż nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.

 

12. W przypadku uzasadnionej reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to juz niemożliwe z powodu wyczerpania zapasów, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje inny, dostępny w sklepie towar do wyboru.

 

 


IV POLITYKA PRYWATNOŚCI:


 

1. Wszelkie dane zbierane w sklepie internetowym melome.pl są gromadzone i przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym według ustawy z dnia 29 sierpnia1997r. o ochronie danych osobowych.

 

2. Dane osobowe Klientów podawane podczas rejestracji w sklepie są przetwarzane przez SoFlow Anna Solowska, wyłącznie w celu realizacji zamówień oraz, w zależności do decyzji Klienta, mogą być przetwarzane w celach marketingowych. Klientowi przysługuje prawo uzupełniania, uaktualniania, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem przepisów prawa albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane. Klient ma również prawo wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych dla celów marketingowych.

 Cookies:

3. Niektóre obszary sklepu internetowego melome.pl mogą wykorzystywać pliki cookies (ciasteczka), w celu dostosowania zawartości stron internetowych oraz optymalnego z nich korzystania. Ciasteczka są nieszkodliwe dla komputera, jak również dla użytkownika i jego danych. Każdy może dokonać zmiany ustawień dotyczących przechowywania i uzyskania dostępu do cookies przy pomocy ustawień swojej przeglądarki. 

 

Facebook:

4. Na stronach sklepu internetowego solekmotocykle.pl  znajduje się zintegrowany plugin (wtyczka) portalu społecznościowego Facebook, 1601 South Carolina Avenue, Palo Alto, CA 943404, USA. Plugin Facebooka znajduje się pod przyciskiem „Lubię to“ na naszej stronie. 

Kiedy odwiedzasz naszą stronę, następuje automatyczne połączenie poprzez plugin pomiędzy serwerem Facebooka, a Twoją przeglądarką internetową.  Jeśli klikniesz na przycisk „Lubię to“ w czasie kiedy jesteś zalogowany w swoim facebookowym koncie otrzymuję  on informację, że Ty pod swoim adresem IP odwiedziłeś naszą stronę i w związku z tym zawartość naszej strony może zostać podlinkowana do Twojego profilu. Dodatkowe informacje znajdziesz na stronach Facebooka ( https://www.facebook.com/about/privacy/).

Jeśli nie życzysz sobie, aby Facebook odnotowywał fakt Twoich odwiedzin na naszej stronie, prosimy wylogować się ze swojego konta użytkownika na Facebooku.

 

Serdecznie zapraszamy!

Zespół melo me

melome